Categories

Preguntes habituals sobre El Mercat a Casa

Aquestes són les preguntes més habituals que ens fan els clients del Mercat a Casa. Si no trobes la resposta a la teva consulta, pots utilitzar el nostre formulari de contacte .

Puc contactar amb el Mercat a Casa?

Pots trucar a les parades que venen els producte. La parada que ven el producte i el telèfon d'aquesta, està indicat a cada producte. Per consultes de caràcter genèric pots contactar amb El Mercat a Casa de dilluns a divendres de 10 a 13 hores al telèfon 689 735 415.

Puc comprar productes en les meves parades preferides?

Si vols veure els productes de les teves parades habituals en els primers llocs dels resultats, utilitza el filtre de Parades Preferides per marcar les parades que desitgis.

Compro al mateix preu que en el Mercat Central?

Els preus dels productes del Mercat a Casa són els mateixos que trobaràs en els punts de venda del Mercat Central. L'única diferència és la comoditat de comprar des del teu dispositiu i rebre la comanda al teu domicili.

Hi ha mínim de compra per parada?

No hi ha compra mínima. En El Mercat a Casa pots comprar la mateixa quantitat de producte que compraries en la pròpia parada física del Mercat Central.

Puc comprar en una sola parada?

Sí, pots fer la teva compra habitual en una o diverses parades.

Els productes que compro són frescos?

Els més frescos del dia, perquè les comandes es preparen cada matí, abans fins i tot que el Mercat Central obri les seves portes. Així assegurem la frescor de les teves compres.

Em prepararan la comanda com a mi m'agrada?

En fer la teva comanda a la web, podràs afegir indicacions a la perquè preparin la teva comanda com a tu t'agrada. A més, et vam mostrar el telèfon de contacte perquè, si ho necessites, puguis fer una consulta directament abans d'afegir el producte a la cistella.

A quina hora em portaran la comanda?

Si no indiques el contrari, la teva comanda serà preparada a primeríssima hora de l'endemà i lliurat a la franja horària que hagis assenyalat. Necessitem un marge de 2 hores per coordinar el teu lliurament en la ruta de repartiment.

Rebré el producte en perfectes condicions?

El servei de transport és exclusiu pel Mercat a Casa. La teva compra va directament del Mercat Central al teu domicili, sense passar per plataformes logístiques ni manipulacions innecessàries. Els vehicles, perfectament condicionats i amb contenidors per a productes refrigerats, només transporten comandes del Mercat. El personal que arriba al domicili de lliurament és el mateix que recull la comanda en les parades.

Si rebo un producte en males condicions Què haig de fer?

En l'improbable cas que rebis un producte en males condicions, contacta amb la parada on ho has comprat i facilita el teu nombre de comanda. La parada procedirà a canviar-te immediatament el producte o tramitar la devolució per al seu reemborsament immediat.

Puc recollir la meva comanda al Mercat Central?

Podeu optar per recollir la vostra comanda en les parades dins l’horari del Mercat Central. Si trieu aquesta modalitat, rebreu al vostre email un resum de la vostra comanda que inclou un cupó de recollida. Haureu d'imprimir el cupó i lliurar-ho en la parada. Sense la presentació d'aquest document imprès NO es lliurarà la comanda. Tampoc és vàlid presentar el cupó a la pantalla de qualsevol dispositiu, ja que una vegada recollida la compra, haureu de signar conforme l'heu recollida.
L'email amb el resum de la comanda inclou tants cupons com a compres en diferents parades. Heu de lliurar a cadascuna el corresponent cupó de recollida.